Breh košického jazera sa zmenil na prehliadkové mólo
Modely pochádzali z dielne košickej módnej značky VYVA, ktorá vznikla v roku 2013 ako komunitno-umelecký projekt vo výmenníku Važecká. „Je to taká pela mela. Rada to tak volám, pretože sme skupina žien od 11 do 65 rokov,“ hovorí koordinátorka projektu Jana Bučková.
Kolekcia, ktorú modelky predviedli, má názov Modrá. Táto farba sa podľa Jany Bučkovej stala symbolom pre rozprávanie príbehu o ženách v rôznom veku a životných fázach. „Je to výpoveď aj o Vyve samotnej, keďže ako som už spomenula, našu značku tvoria ženy v každom veku.“
Modelky to nemali ľahké. Prehliadka sa začala tanečným vystúpením na malom pódiu umiestnenom tesne pod vodnou hladinou, ktoré vytváralo dojem, že dievčatá tancujú na vode. Ďalšie modelky šaty predvádzali na loďkách. „Keď som z tej loďky vystupovala, namočila som si šaty, a tie potom boli veľmi ťažké. Ale myslím si, že sme to všetky zvládli, aj keď to nebolo jednoduché,” povedala jedna z modeliek Soňa Štefánková.
(VH)
Foto: veja
Odporúčané články
Mestská časť Košice-Staré Mesto oficiálne vyhlásila 5. ročník výtvarnej súťaže Cena Vojtecha Löfflera, ktorá sa tradične teší veľkej obľube medzi amatérskymi výtvarníkmi všetkých vekových skupín.
Ministerstvo kultúry pod vedením Martiny Šimkovičovej predstavilo projekt novej hudobnej úpravy slovenskej štátnej hymny, ktorá vznikla pod taktovkou známeho skladateľa, dirigenta a basgitaristu Oskara Rózsu. Hoci sa podstata hymny nemenila, upravený aranžmán a nová nahrávka budú stáť celkovo 46 500 eur.