Kampaň letiska prekonala známe svetové značky
Aktualizované. Letisko Košice svojou kampaňou na zvýšenie povedomia o novej leteckej linke pomocou piatich známych osobností uspelo v medzinárodnej konkurencii.
V piatok sa v portugalskom Porte konalo slávnostné odovzdávanie cien v rámci BEA World Festival – Svetového festivalu najlepších podujatí. V konkurencii stoviek udalostí z celého sveta získal projekt pripravený agentúrou Creative Pro pre Letisko Košice dve ceny.
Marketingovú kampaň nominovali v troch kategóriách. Letisku a agentúre sa nakoniec podarilo získať dve ocenenia, striebornú cenu v kategórii nízky rozpočet a bronzovú v kategórii použitie webu a sociálnych médií. Košické letisko s agentúrou uspeli v konkurencii svetoznámych značiek ako Mercedes Benz, Redbull či Cisco.

Ocenený projekt bol postavený na piatich influenceroch – youtuber Selassie, komička Evelyn, bloger Ľubo Šiška a bloger o jedle Foodtips Košice a manažér Marek Lavčák. Tí odleteli z Košíc vďaka novému spojeniu s Turkish Airlines do piatich svetových destinácií Istanbul, Dubaj, Maurícius, Bangkok a New York. Svoje zážitky neskôr zdieľali so svojimi fanúšikmi prostredníctvom sociálnych sietí. Celkový dosah kampane na sociálnych sieťach sa vyšplhal na úroveň 6,1 milióna zásahov.
[ad][/ad]Odporúčané články
Vianočné sviatky sú pre staršiu generáciu najmä o pocite pokoja a blízkosti rodiny. Pri výbere darčeka pre rodičov či starých rodičov sa do popredia dostáva najmä starostlivosť o zdravie, zvyšovanie domáceho pohodlia a podpora ich záľub. Ideálny dar by mal byť praktický, ľahko ovládateľný a mal by seniorom spríjemniť každodenný život. Prinášame overené tipy na darčeky, ktoré sa dajú kúpiť priamo v Košiciach.
Skauti a skautky, ktorí ho každý rok prinášajú na Slovensko, ho v stredu 17. decembra priniesli na košický magistrát.
Ako prepravca informoval na sociálnej sieti, od soboty 13. decembra prestane autobusová linka 34 zachádzať na zastávku OC Optima – dolný vstup.