Rozbitý chodník si rok nevšímali
Obyvatelia bloku Bocatiovej ulice číslo 18 a 20 mali celý rok problémy s chodníkom vedľa ich domu.
Na jednom mieste totiž nebol zaasfaltovaný, len zabetónovaný, a navyše betón klesol, takže sa vytvorila minimálne desať centimetrov hlboká diera.
„Chodník rozbili pred asi rokom pracovníci elektrární, keď tadeto ťahali vedenie do bloku, ktorý neďaleko stavali. Zabetónovali dieru, ale potom sa nič nedialo. V posledných mesiacoch už mali problém prejsť mamičky s kočíkmi, vozičkári, ale aj starší, menej mobilní ľudia. Najmä jeden nevidiaci pán, ktorý tadeto chodil pomerne často, si musel dávať riadny pozor,“ opísala nám situáciu obyvateľka bloku.
Keď sme na tento stav upozornili energetikov, ľady sa pohli. „Opravu chodníka, samozrejme, zabezpečíme. Termín je koniec júla. Obyvateľom sa za nekomfortnú situáciu ospravedlňujeme,“ reagovala hovorkyňa Východoslovenskej Distribučnej a.s. Andrea Danihelová. Ako nás ľudia z Bocatiovej informovali, energetici už s opravou naozaj začali.
(FER)
Foto: Veronika Janušková
Odporúčané články
Kabinet schválil predaj železničnej nemocnice v Košiciach firme zo siete Penta Hospitals. Vláda SR v stredu schválila návrh Ministerstva hospodárstva SR na povolenie prevodu majetku Železníc Slovenskej republiky (ŽSR).
Čoskoro tu máme sviatok Dušičiek, kedy si pripomíname našich blízkych, ktorí už nie sú medzi nami. V tomto období sa mnohí vydávajú na cintoríny, aby na hroby položili kvety či vence a prejavili úctu svojim zosnulým. Starý pľac na Dominikánskom námestí v Košiciach sa už na tento sviatok plne pripravil.
Železnice Slovenskej republiky (ŽSR) pokračujú v modernizácii železničnej infraštruktúry na Východnom Slovensku, pričom čerpajú finančné prostriedky z viacerých zdrojov, vrátane Programu Slovensko, Nástroja na prepájanie Európy (CEF), Plánu obnovy a odolnosti a Operačného programu Integrovaná infraštruktúra (OPII). Tieto investície sa zameriavajú na modernizáciu tratí, železničných uzlov, elektrifikáciu a výstavbu prestupných terminálov.