Chodci musia vydržať nepohodlie
Rekonštrukcia električkových tratí prináša nepohodlie aj pre chodcov, nielen motoristov.
Zaskočení zostali ľudia, ktorí chcel prejsť po Moldavskej ulici v smere od Dunajskej ku kruhovému objazdu pri budove Slovenského plynárenského podniku. Chodník je v dĺžke asi päťdesiat metrov rozkopaný, a tak chodci nemajú inú možnosť, ako kľučkovať medzi autami. Aj vozidlá tam majú problém, pretože stavebné mechanizmy zasahujú do vozovky a z druhej strany je plot.
[ad][/ad]Radnica uviedla, že zhotoviteľ stavby o danom stave na spomínanom úseku vie.
„Z dôvodu stavebných prác na rozširovaní cesty sa o dočasných lávkach neuvažuje. Tento stav však bude skutočne len krátkodobý, keďže od 14. júna sa začne s podbíjaním koľajového zvršku. Znamená to, že následne bude oplotenie odstránené a v priebehu niekoľkých dní sa začne s asfaltovaním a dokončovacími prácami v koľajisku a mimo neho,“ informoval hovorkyňa mesta Linda Šnajdárová. To podľa nej pohyb obyvateľov na Dunajskej ulici značne uľahčí, takže ich radnica prosí ešte o trochu trpezlivosti.

Odporúčané články
Neubehol ani mesiac od čelnej zrážky dvoch rýchlikov v Jabloňove nad Turňou pri Rožňave, a na druhej strane krajiny došlo k ďalšej šokujúcej zrážke vlakov. Na trati medzi Svätým Jurom a Pezinkom v nedeľu 9. novembra do seba narazili dva vlaky. Oba smerovali na bratislavskú hlavnú stanicu. Zrážka sa stala na najmodernejšej časti železnice na Slovensku chránenej zabezpečovacím systémom ETCS (European Train Control System).
V Košiciach sa v ako prvom slovenskom meste uskutočnil prieskum duševného zdravia v základných školách (ZŠ). Ako mesto informovalo, jeho výsledky sú priaznivé, väčšina žiakov sa v škole cíti príjemne, bezpečne a má pozitívne vzťahy so spolužiakmi aj učiteľmi.
Podľa zhotoviteľa pokračujú práce v zmysle harmonogramu. Naplno prebiehajú ochrany a preložky inžinierskych sietí (plynovody, vodovodné potrubia, horúcovody, káble vysokého, nízkeho napätia a oznamovacích vedení) a výstavba káblovodu.

