Obvinený „fantóm“ MHD popiera, že rezal sedadlá
Policajná správa o tom, že “fantómom” MHD rozrezávajúcim sedadlá v autobusoch je dôchodca, mnohých prekvapila. Zaujímalo nás, prečo to 69-ročný Ján v závere uplynulého roka robil.
Na verejnosť prenikli informácie, že ide o človeka, ktorý v minulosti pracoval práve v Dopravnom podniku mesta Košice. Mohlo by sa predpokladať, že ide o čin z pomsty. Opýtali sme sa hovorkyne DPMK Michaely Karaffovej, či tieto informácie sú pravdivé. “Nemôžem vám to potvrdiť,” znela jej odpoveď.
Zábery vraj nič nedokazujú
Dôchodcu Jána sme našli včera v jeho byte krátko po tom, ako prišiel z polície. Doniesol si so sebou aj uznesenie o trestnom stíhaní pre prečin poškodzovania cudzej veci. Kategoricky nám poprel, že by urobil to, z čoho ho polícia viní. “Nie je to pravda, žiadne sedadlá som nerozrezával. Nemám na to vôbec žiadny dôvod,” tvrdí Ján.
Na polícii mu ukázali videozáznamy z kamier v autobusoch. “Nie je na nich jediný dôkaz, že som to bol ja. Áno, zo záberov vidno, ako som do autobusu nastupoval, ako som sedel na sedadle. Ja však stále sedím tak, že mám ruku pod nohou. Mám problémy s krížami, a tak si pomáham rukami pri vstávaní. A vidno aj to, ako niečo vyberám z vaku, ale to bol kľúč. Na žiadnom zábere nie je vidieť, že by som rezal do sedadla,” vysvetľuje obvinený dôchodca.
Podľa vlastných slov Ján nikdy nepracoval v dopravnom podniku. Hneď v pondelok sa chystá na prokuratúru podať sťažnosť proti rozhodnutiu o jeho obvinení.
Foto 1: Veronika Janušková
Foto 2: TV Markíza
Odporúčané články
V stredu, 6. novembra 2024, Univerzitná nemocnica Louisa Pasteura (UNLP) v Košiciach otvorí dvere pacientom, ktorí prekonali cievnu mozgovú príhodu a trpia následnou spasticitou. Od 11:00 do 14:00 budú mať títo pacienti možnosť bezplatne konzultovať svoj stav s odborníkmi z UNLP, ktorí im pomôžu objasniť možnosti liečby a zvládania tohto náročného ochorenia.
Železnice Slovenskej republiky (ŽSR) pokračujú v modernizácii železničnej infraštruktúry na Východnom Slovensku, pričom čerpajú finančné prostriedky z viacerých zdrojov, vrátane Programu Slovensko, Nástroja na prepájanie Európy (CEF), Plánu obnovy a odolnosti a Operačného programu Integrovaná infraštruktúra (OPII). Tieto investície sa zameriavajú na modernizáciu tratí, železničných uzlov, elektrifikáciu a výstavbu prestupných terminálov.