Žltý štetec pred Tabačkou púta pozornosť
Kultúrne centrum stavilo pri propagovaní prevádzky na kreativitu. Guerilla marketing na Slovensku nie je ešte veľmi známy.
Tabačka Kulturfabrik mala od rekonštrukcie budovy v roku 2015 dlhodobo problém s ich vonkajším označením prevádzky. Keďže ide o pamiatkovo chránenú budovu, v ktorej v minulosti sídlila tabaková továreň, na fasádu si nemohli osadiť hocijakú reklamu.
Pamiatkovým úradom tak neprešlo viacero návrhov. Situáciu nakoniec vyriešili kreatívne a k spokojnosti všetkých strán.
„Stavili sme na formu guerilla marketing, prostredníctvom ktorého sa pridáva dočasný prvok do už existujúceho mestského prostredia,“ uviedla PR manžérka Tabačky Kulturfabrik Barbara Denciová.
[ad][/ad]V tomto prípade ide o štetec namočený do žltej farby ťahajúci za sebou čiaru. Vedľa neho sa nachádza kvázi čierna plechovka (sud), z ktorej vyteká žltá farba. Podľa Denciovej tento nápad prešiel pamiatkarmi a aj Dopravným podnikom mesta Košice, ktorý umožnil natrieť stĺpy trolejbusového vedenia.
Nápad zrealizovala marketingová agentúra, ktorá je partnerom Tabačky. Ak sa chcú noví návštevníci dostať do Tabačky, stačí, ak budú nasledovať žltú čiaru.
[ad2][/ad2]Odporúčané články
Kyticu ruží na Medzinárodný deň žien čoraz častejšie nahrádzajú originálnejšie darčeky. Darujte tentokrát žene, na ktorej vám záleží, darček, ktorý jej spríjemní deň. Vytvorte niečo, čo si skutočne zapamätá – nezabudnuteľný prezent.
Pivovarský guláš patrí medzi najobľúbenejšie jedlá, ktoré spájajú silnú chuť hovädzieho mäsa, karamelizovanej cibule a výrazného vývaru. Vďaka pivu získava jemnú horkasto-sladkú arómu a plnšiu chuť, ktorá sa počas pomalého dusenia dokonale prepojí.

