Za akú cenu dokážete postaviť halu?

Pokiaľ sa podnikaniu darí a je potrebné rozširovať firemné priestory, jednou z možností, ako to urobiť je výstavba novej haly či administratívnej budovy. Otázkou je, za akú cenu dokážete takúto budovu postaviť.
Výstavba novej haly alebo administratívnej budovy pre vašu firmu, je vždy mimoriadne veľkým krokom v živote podnikateľa. Je preto potrebné si na premyslenie celej investície nechať istý čas.
Pokiaľ ste sa však už pevne rozhodli do tejto stavby ísť, je jasné, že jedným z hlavných faktorov, ktoré budete pri rozhodovaní riešiť, je cena haly. Tá závisí hneď od niekoľkých kritérií, no už na začiatku vám môžeme prezradiť, že jedným z najlepších riešení budú oceľové montované haly.
Montované verzus klasické haly
Pri stavbe novej haly tvorí základnú otázku aj to, akou formou bude postavená. V poslednom období sa však čoraz častejšie stretávame s modernými oceľovými montovanými halami. Práve tieto stavby totiž dokážu odborní pracovníci postaviť mimoriadne rýchlo, kvalitne a za prijateľnú cenu. S montovanou halou sa môžete do nových priestorov sťahovať behom dvoch až troch mesiacov. Pri klasickej hale je tento čas značne dlhší.
Nezabudnite na fasádu
Cenu pri výstavbe tejto haly pochopiteľne ovplyvní aj fasáda. Dnes je na výber hneď niekoľko moderných fasád, ktoré vyniknú nielen svojím perfektným dizajnom, ale aj vysokou odolnosťou. Medzi tie najlepšie a najpoužívanejšie fasády na halách patria tzv. odvetrané fasády s dobrými ochrannými a izolačnými vlastnosťami.
Slová na záver
Technológia sa v stavebníctve za posledné roky posunula mimoriadne rýchlym tempom a vy sa tak už nemusíte báť, že by vám výstavba novej haly či administratívnej budovy zhltla celý rozpočet.Pri stavbe montovanej haly nielenže ušetríte, ale vďaka rýchlosti stavebných prác budete môcť začať produkovať a vyrábať opäť o čosi rýchlejšie.
(Reklamná správa)
Odporúčané články

Pôsobíte v cestovnom ruchu a chceli by ste získať nové inšpirácie a poznatky potrebné pre rozvoj podnikania? Radi by ste si vymenili cenné rady s odborníkmi z hotelierstva, gastronómie či turizmu a rozšírili svoje odborné znalosti? Konferencia Marketing a manažment v cestovnom ruchu ponúkne množstvo cenných informácií, hodnotné odborné prezentácie, panelovú diskusiu aj cenný networking. Uskutoční sa v Košiciach už 15. mája.

Katedra psychológie Filozofickej fakulty Univerzity Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach hľadá dobrovoľníčky a dobrovoľníkov, ktorí by sa zúčastnili na výskumných rozhovoroch na tému vyhorenia v práci v súvislosti s realizovaním pracovných cieľov.