IDS Východ zriadil novú infolinku na hlásenie problémov v doprave
Integrovaný dopravný systém (IDS) Východ zriadil pre cestujúcich, ktorí využívajú prímestské autobusové spojenia novú infolinku na telefónnom čísle +421 55 333 33 31. V prípade meškania či nevypraveného spoja a ďalších problémov, s ktorými sa cestujúci počas jazdy stretnú, môžu východniari nahlásiť.
Cestujúci môžu na telefónnej linke 055/333 33 31 alebo prostredníctvom elektronického formulára dostupného na webovej stránke idsvychod.sk hlásiť tieto problémy:
- nevypravené spoje,
- chronické meškanie,
- predčasné odchody spojov,
- nevhodné správanie vodiča alebo spolucestujúcich,
- nevhodné hygienické podmienky,
- úniky tržieb v dôsledku nevydávania cestovných lístkov.
Infolinka je pre cestujúcich dostupná nepretržite 24 hodín denne a 7 dní v týždni. Podnety cestujúcich budú riešené v súčinnosti s Prešovským a Košickým samosprávnym krajom a ich zmluvnými dopravcami.
Nová infolinka, ktorú IDS Východ zriadil ale neslúži na poskytovanie informácií o odchodoch spojov či pripomienkovanie cestovných poriadkov. Ak chce niekto požiadať o zmenu cestovného poriadku, môže využiť formulár, ktorý je na to určený.
Zdroj: (idsvychod.sk, ZL)