Nová éra KOŠICE:DNES
Keď si dnes prezeráte svoj obľúbený denník – či už v papierovej alebo elektronickej podobe – nachádzate výraznejšie zmeny. Inovovali sme vzhľad novín tak, aby sa zvýšil váš pôžitok pri listovaní. S vizuálnymi zmenami prichádzajú aj obsahové. Nové rubriky siahajú do histórie či zábavy. Avšak zaujíma nás nielen to, čo chcú naši čitatelia čítať alebo vidieť, ale aj čo sami robia. Napríklad počas víkendu. To mapuje jedna z nových rubrík. Denník však predovšetkým vstupuje do novej éry ako súčasť mediálneho domu KOŠICE:DNES. Produkujeme v ňom obsah, ktorý sa k vám dostáva viacerými kanálmi – noviny, televízia, online.
Na stratégii našej značky sa podieľal aj Peter Littmann z Nemecka. Renomovaný expert pracoval so svetoznámymi firmami (Mercedes, Baťa, Hugo Boss…). Preto sme presvedčení, že oceníte jeho „stopu“ v KOŠICE:DNES.
Za dva roky našej existencie sme prešli zmenami, ktoré iné médiá neabsolvujú ani za dve dekády.
Ich zmyslom je nájsť si svoj priestor na vratkom mediálnom trhu a perspektívne fungovať. Darí sa nám to len preto, že rastie podpora od vás, našich čitateľov. Sme za ňu vďační.