Čo je remarketing na Googli?
Spôsobov, ako si robiť reklamu na internete je veľké množstvo. Aj keby sa zameriame čisto na Google, možností pre reklamu v tomto jednoznačne najpopulárnejšom internetovom vyhľadávači je veľa.
Ak už raz navštívili váš web, pripomeňte im, aby sa vrátili
Jedným z obľúbených spôsobov Google reklamy je takzvaný remarketing. Je to spôsob, akým sa vaša reklama zobrazuje ľuďom, ktorí už predtým navštívili váš web, zatiaľ čo vyhľadávajú cez Google podobné produkty alebo si prezerajú partnerské weby.
Nielenže takýto spôsob zvyšuje povedomie o značke, ale zároveň môže potenciálnym zákazníkom pripomenúť, aby vykonali nákup u vás alebo ak u vás už niečo kúpili, uskutočnili nákup opäť pri ďalšom produkte.
Tovar ostal v košíku?
Pre lepšiu predstavu si to môžeme rozobrať na príklade. Ponúkate produkty pre priemysel. Potenciálny zákazník navštívi váš web a prezerá si napríklad lineárne vedenia. Niekedy neskôr opäť vyhľadáva podobne zameraných dodávateľov, čo znamená, že je pravdepodobné, žeby chcel uskutočniť nákup. Popritom sa mu môže zobrazovať vaša reklama, ktorá mu pripomenie, že predtým si prezeral vašu ponuku.
Tak isto môžete cieliť reklamu na ľudí, ktorí si u vás niečo pridali do košíka, ale nedokončili objednávku. Reklama im tak bude pripomínať, že chceli niečo objednať, ale objednávka ešte nie je uskutočnená.
Skúste im ponúknuť aj ďalšie produkty
Takáto reklama pritom nemusí byť len všeobecne na vašu firmu. Vďaka dynamickému remarketingu sa môže ľuďom zobrazovať reklama na konkrétne produkty alebo služby, ktoré si na vašom webe pozerali.
Tak isto môžete cez reklamu osloviť zákazníkov, ktorí napríklad spomínané lineárne vedenie u vás zakúpili a chceli by ste, aby uskutočnili ďalšiu objednávku. Reklama im môže zobrazovať pre zmenu rotačné tesnenia alebo iné produkty z vašej ponuky, ktoré by ešte mohli potrebovať.
Dokonca si môžete tvoriť zoznamy zákazníkov, ktorí vám poskytli kontaktné údaje. Keď budú potom prihlásení na Googli, môžu sa im zobrazovať vaše reklamy.
(Reklamná správa)
Odporúčané články
Zvýšenie cien vodného a stočného o 25-30% navrhuje predseda Najvyššieho kontrolného úradu Ľubomír Andrassy. Neplnenie záväzkov zo strany štátu a súčasný spôsob regulácie považuje za najväčšie prekážky rozvoja vodárenstva. Odborníci mu v týchto bodoch dávajú za pravdu.
Lesopoľnohospodárska urbárska spoločnosť (LPUS) zaslala mestu Snina návrh, ktorý by mohol predstavovať riešenie pre dlhodobo zanedbanú oblasť Sninských rybníkov. „Sninské rybníky majú pre Sninčanov veľký význam. Je to srdcová záležitosť nás všetkých,“ hovorí predseda Urbáru Ladislav Kovaľ.
Viete, kde sa stáva najväčšie množstvo úrazov? Možno vás to prekvapí, ale z tohto hľadiska sú najrizikovejším prostredím naše vlastné domácnosti. A platí to pre všetky vekové kategórie vrátane seniorov, ktorí sú spolu s deťmi do 5 rokov najčastejšími obeťami domácich úrazov. Ako by sa teda mali seniori doma chrániť?