Košická firma SEDEM – vaša kreatívna, prináša svetovú novinku aj na Slovensko
Príbeh známej košickej firmy, SEDEM – vaša kreatívna, sa začal tvoriť už vyše pred dvadsiatimi rokmi. Mnohí ju poznajú ako reklamnú agentúru, no už dávno prerástla toto označenie.
„Počas nášho viac ako 20 ročného vývoja, sme zistili, že názov reklamná agentúra zďaleka nezodpovedá našej hlavnej činnosti. Preto sme sa rozhodli zmeniť náš názov na SEDEM – vaša kreatívna“, hovorí Ľubomír Nagy, majiteľ firmy.
Po tohtoročnom rebrandingu sa teda firma prezentuje ako expert v oblasti kreatívnej reklamnej výroby. Firma dokáže svojim klientom splniť aj tie najšpecifickejšie požiadavky. Riadia sa tým, že robia iba to, čomu najlepšie rozumejú.
Dnes, ako jediní na Slovensku, prinášajú svetovú novinku nielen pre firmy z metropoly východu. Jedná sa o špeciálnu veľkoplošnú NEÓNOVÚ tlač, pri ktorej farby konkurencie zblednú závisťou. Táto technológia je špeciálne vhodná na využitie pre tlač rôznych interiérových plagátov, kampaní či POS materiálov. Žltá alebo zelená fluorescentná farba spoľahlivo priláka pohľady zákazníkov.
Pokiaľ ste už teraz nedočkaví a chcete takýmito farbami predbehnúť vašu konkurenciu, SEDEM sídli v budove, ktorú určite neprehliadnete. Veľké červené číslo 7 dominuje kreatívnej centrále na Textilnej 7/A v Košiciach nad Jazerom.
V novembri majú v SEDEM – vaša kreatívna prichystanú špeciálnu akciu a to tlač NEONOVÝMI farbami za uvádzacie ceny.
Všetky informácie nájdete na www.sedem.sk , poprípade na FB https://www.facebook.com/sedemvasakreativna
(Reklamná správa)
Odporúčané články
Financovanie vodárenských spoločností a veľkých infraštruktúrnych projektov prostredníctvom dlhopisov je vo svete absolútne štandardné. Rovnako investovanie spoločností podnikajúcich v sieťových odvetviach do tzv. neregulovaných oblastí, zameraných na inovácie a rozvoj technológií. Zhodli sa na tom domáci i zahraniční odborníci na medzinárodnej odbornej konferencii televízie TA3 o vodárenstve. Ani v zahraničí sa však vodárenstvo nevyhne politizácii.
Nájsť vhodných zamestnancov je v mnohých prípadoch pre firmy skutočne ťažké. A týka sa to aj pracovných pozícií, ktoré sú atraktívne ohodnotené. Častým problémom totiž je nedostatok uchádzačov o prácu s potrebnými znalosťami a odbornosťou.
Lesopoľnohospodárska urbárska spoločnosť (LPUS) zaslala mestu Snina návrh, ktorý by mohol predstavovať riešenie pre dlhodobo zanedbanú oblasť Sninských rybníkov. „Sninské rybníky majú pre Sninčanov veľký význam. Je to srdcová záležitosť nás všetkých,“ hovorí predseda Urbáru Ladislav Kovaľ.