Dva mesiace po rekonštrukcii tratí nachádzajú Košičania takéto nedorobky…
Od ukončenia rekonštrukcie električkovej trate v rámci projektu IKD uplynuli dva mesiace. Stále sa nájdu nedotiahnuté veci, ktoré robia obyvateľom problémy. Tak ako chodník na križovatke Mäsiarskej s Hviezdoslavovou.
Na tento problém nás upozornil čitateľ. “Na križovatke Mäsiarska –Hviezdoslavova je neukončený a neprepojený chodník. Chýba tam asfalt na asi metrovom úseku. Navyše tam po stavbároch vzniklo asi 15-centimetrové prevýšenie, ktoré môže byť nebezpečné. Bol som pri tom, keď tam spadla pani na bicykli a nebolo to vôbec pre ňu príjemné,” napísal nám čitateľ.
Rozbitú časť chodníka sme našli ľahko pri rohu bývalých kasární na Mäsiarskej ulici tesne po odbočení z Hviezdoslavovej.
Je celkom zjavné, že prevýšenie a dieru medzi chodníkmi zanechali svojou činnosťou pracovníci zhotoviteľa stavby IKD. Logicky by teda práve oni mali chybu odstrániť v rámci reklamácie a päťročnej záruky.
Či problém bude mesto reklamovať, alebo sa o odstránenie nebezpečného stavu postará samo, to sme sa pýtali na magistráte aj u zhotoviteľa stavby, prešovskej firmy Dúha. Odpovede sme do uzávierky dnešného čísla košice:dnes nedostali.
Foto: Veronika Janušková
Odporúčané články
Po štvorročnej prestávke sa v stredu 1. mája vracia do ulíc mesta Prešov cyklistické podujatie Tour de Prešov. V poradí 8. ročník medzinárodných cestných cyklistických pretekov odštartuje o 13:00 hod. na Hlavnej ulici v Prešove. Detské preteky, ktoré sú zároveň úvodným kolom Ligy Adriána Babiča, štartujú o 10:00 hod. na prešovskom velodróme.
Košičania si pochutili na viac než 90-metrovom makovníku. Ide o pripomienku tradície, ktorú pred rokmi započal vtedajší primátor Rudolf Schuster (bývalý prezident SR). V roku 1996 nechal pripraviť 627 metrov dlhý makovník, pričom každý meter koláča symbolizoval jeden rok od času, kedy v roku 1369 udelil kráľ Ľudovít Veľký mestu Košice erbovú listinu.
Mesto Košice už niekoľko rokov vykonáva opravy dlažby v centrálnej mestskej zóne. Za posledné štyri roky bolo na tieto práce vynaložených viac ako 2 milióny eur. Okrem bežných poveternostných vplyvov a štandardného opotrebovania je dlažba nadmerne poškodzovaná aj častými prejazdmi nákladných a osobných áut.