Jozef Karabin sa vzdal kandidatúry na primátora mesta Košice
Jozef Karabin ohlásil pred štyrmi mesiacmi kandidatúru na post primátora mesta Košice, ktorej sa včera (23. 10.), necelý týždeň pred voľbami, rozhodol vzdať v prospech iného kandidáta, čo oznámil v televíznej predvolebnej diskusii Na hrane 24.
Na záver relácie uviedol, že sa prikláňa najviac k predvolebnému programu Miloslava Klímu, nakoľko si je vedomý, že z piateho miesta neporazí ani Klímu ani súčasné vedenie mesta Košice. ,,Ak je možné, tak sa vzdám v prospech tohto kolegu,” uviedol na záver relácie Jozef Karabin.

O vyjadrenie k tejto veci požiadala Jozefa Karabina aj naša redakcia KOŠICE: DNES.
Svoje rozhodnutie odôvodňuje nepriaznivým umiestnením sa vo volebných prieskumoch, a ako sám dodáva, ,,povýšil dobrú vec, nad svoje vlastné ego”.
Podľa jeho slov bolo toto jeho rozhodnutie dobrovoľné a odmieta tvrdenia, že by bol len ,,bielym koňom”.
,,Vzdal som sa v prospech Miloslava Klímu, je mladý, je športovec, je nezávislý a má rovnaký, alebo teda podobný volebný program ako ja,” pre našu redakciu KOŠICE: DNES uviedol Jozef Karabin.
Správu budeme aktualizovať.
bh, jl, zl
Odporúčané články
V dôsledku výstavby apartmánového domu na Námestí osloboditeľov vznikol na Palárikovej ulici problém s parkovaním. V súčasnosti majú tri parkoviská na tejto ulici povahu návštevníckeho parkoviska v pásme BN. Cez deň je parkovanie na týchto parkoviskách spoplatnené, v noci bezplatné. Nové VZN prijaté na zastupiteľstve 13. novembra zmení parkovanie na dvoch z troch parkovísk.
Fluktuácia zamestnancov na Slovensku dosahuje v súčasnosti rekordné hodnoty, pričom priemerná ročná miera odchodov sa pohybuje medzi 14 až 16 %, zatiaľ čo za zdravú sa považuje 5 až 7 %. Podľa Asociácie personálnych agentúr Slovenska (APAS) za týmto trendom stojí kombinácia rýchlejšieho životného tempa, vyšších očakávaní od práce a lepšej dostupnosti pracovných príležitostí.
V stredu 19. novembra došlo v ranných hodinách k vykoľajeniu vlaku ZSSK. Ako informoval portál railpage.net, keďže došlo k poškodeniu trate, možno očakávať meškania vlakov a nástupištia č. 1 a č. 2 sú mimo obsluhy.


