Košický kraj má osem nových prednostov
Osem prednostov okresných úradov v Košickom kraji v stredu (6. 12.) vymenila na návrh ministra vnútra vláda SR. Noví prednostovia nastúpia k 15. decembru v okresoch Košice, Košice-okolie, Michalovce, Rožňava, Spišská Nová Ves, Trebišov, Gelnica a Sobrance.

Na poste prednostu OÚ Košice Martina Semana nahradí Martin Petruško, ktorý pôsobí ako prednosta na miestnom úrade Mestskej časti Košice – Nad jazerom. Novým prednostom OÚ v okrese Košice-okolie bude Tomáš Kysela, ktorý nahradí Zuzanu Vozár Kakaščíkovú.
MOHLO BY VÁS ZAUJÍMAŤ: Obavy, že sa Slovensko vydáva na cestu Maďarska, sú opodstatnené, tvrdí Štefanec
Vo funkcii prednostu OÚ Michalovce nahradí Michal Galan doterajšiu prednostku Janu Margovú. Novým prednostom OÚ Rožňava bude Marian Varga namiesto Jaroslava Šípa. V Spišskej Novej Vsi namiesto Márie Dudžákovej nastúpi na miesto prednostu OÚ Branislav Rusiňák. Novým prednostom OÚ v Trebišove bude Júlis Hajdu a nahradí Gejzu Goreho. V Gelnici bude novým prednostom OÚ Anton Bašniar namiesto doterajšieho Petra Balogu. Posledným vymeneným prednostom v Košickom kraji bude prednosta OÚ Sobrance, kde Mariána Škirdu nahradí Marcel Gliganič.
Zdroj: (SITA, ms)
Odporúčané články

Národná diaľničná spoločnosť (NDS) ukončila práce na napájaní vetiev pri výstavbe obchvatu Košíc. Práce na napojení na už existujúce vetvy sa začali počas uplynulého víkendu, pričom bolo nevyhnutné úplne uzatvoriť pravý jazdný pás R4 pri križovatke Kechnec (smer Milhosť – Košice). V súčasnosti je už doprava v danom úseku bez obmedzení.

Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb (VÚSCH) v Košiciach začal 10. júla s rekonštrukciou priestorov hlavnej budovy. Stavebné práce súvisia s inštaláciou nového zariadenia magnetickej rezonancie (MRI). Podľa vedenia nemocnice potrvá modernizácia približne tri mesiace.

Mesto Košice pripravuje rekonštrukciu viac než trojkilometrového úseku električkovej trate v mestskej časti Nad jazerom. Investícia vo výške takmer 65 miliónov eur má vyriešiť dlhodobé technické problémy, ktoré viedli k zníženiu rýchlosti električiek na viacerých miestach až na 20 km/h a hrozbe odstavenia trate pre jej nevyhovujúci stav.