Od pondelka už nebude podľa COVID automatu žiadny červený ani ružový okres
Vláda v stredu schválila novú mapu okresov podľa COVID automatu. Od budúceho týždňa sa tak rozdelenie okresov podľa aktuálnej rizikovosti s ohľadom na šírenie ochorenia COVID-19 opäť zmení. Od pondelka 28. júna už nebude žiadny červený ani ružový okres. Oranžovú farbu bude mať 6 okresov a žltú farbu 46 okresov. Do zelenej farby sa zaradí 27 okresov Slovenska.
V druhom stupni ostražitosti, čo znamená oranžovú farbu COVID automatu, budú okresy Banská Štiavnica, Gelnica, Humenné, Myjava, Skalica a Spišská Nová Ves.
Do prvého stupňa ostražitosti a zároveň žltej farby sa zaradia okresy Bánovce nad Bebravou, Bardejov, Bratislava I.-V., Bytča, Čadca, Detva, Hlohovec, Košice I.-IV., Košice-okolie, Krupina, Kysucké Nové Mesto, Levice, Levoča, Lučenec, Malacky, Martin, Medzilaborce, Michalovce, Námestovo, Nové Mesto nad Váhom, Nové Zámky, Partizánske, Pezinok, Piešťany, Poprad, Revúca, Rimavská Sobota, Rožňava, Ružomberok, Senec, Senica, Snina, Sobrance, Trenčín, Tvrdošín, Vranov nad Topľou, Žiar nad Hronom, Žilina a Zvolen.
Do monitoringu, teda zelenej farby, budú patriť okresy Banská Bystrica, Brezno, Dolný Kubín, Dunajská Streda, Galanta, Ilava, Kežmarok, Komárno, Liptovský Mikuláš, Nitra, Poltár, Považská Bystrica, Prešov, Prievidza, Púchov, Sabinov, Šaľa, Stará Ľubovňa, Stropkov, Svidník, Topoľčany, Trebišov, Trnava, Turčianske Teplice, Veľký Krtíš, Žarnovica a Zlaté Moravce.
Zdroj: (SITA/jl)
Odporúčané články
Predvianočné obdobie v meste často pripomína nekonečný kolotoč nákupov. Ale stačí sa na chvíľu zastaviť a zistiť, že dôležité veci máme úplne inde než v regáloch obchodov. Hoci sú výklady plné lákavých ponúk, Košičania majú o ideálnom darčeku celkom inú predstavu. Ukazuje sa, že pre väčšinu z nás sú tie najvzácnejšie veci také, ktoré sa pod stromček do baliaceho papiera zabaliť nedajú.
Rozsvietením vianočného stromčeka na Hlavnej ulici pri Immaculate a otvorením trhov sa začala v Košiciach šíriť sviatočná atmosféra. Pýtali sme sa preto Košičanov, aký rozpočet majú pripravený na kúpu vianočných darčekov.
Kandidát na predsedu Košického samosprávneho kraja Majo Porvažník a kandidát na primátora Košíc Martin Mudrák dnes spoločne oznámili spustenie crowdfundingovej kampane na Donio na podporu ich spoločného projektu „Žeby dobre bolo“. Ide o prvú komplexnú a profesionálnu víziu, ktorej cieľom je zmeniť Východné Slovensko a Košice z prežívajúceho regiónu na miesto európskeho významu.