Prečo sú rady na poštách?
Už pomaly mesiac funguje na Hlavnej pošte na Poštovej ulici vyvolávací systém. Slovenská pošta tak chcela zlepšiť komfort svojich zákazníkov.
Prešiel takmer mesiac, ale situácia je podobná ako na začiatku. Stále je tam veľa ľudí a vydávané čísla skôr spôsobujú chaos. Ľudia sa stále sťažujú.
Predsviatočný nápor
Slovenská pošta vraj veľmi citlivo vníma podnety svojich zákazníkov. „Našou ambíciou je, aby prevádzka v rámci jednotlivých pobočiek bola vďaka vyvolávacím systémom efektívnejšia a plynulejšia. Aktuálne predsviatočné obdobie je charakteristické zvýšeným náporom, počas ktorého dochádza k zvýšenému záujmu ľudí o zasielanie pohľadníc, listov či balíkov. Klientov preto prosíme o trpezlivosť,“ hovorí Martina Macková, vedúca odboru komunikácie, a dodáva, že v budúcnosti by chceli v závislosti od investičných možností v inštalácii vyvolávacích systémov pokračovať.
[ad][/ad]Na Pošte 13, ktorá je na Sídlisku Ťahanovce, vyvolávací systém nie je. Z troch okienok väčšinou fungujú iba dve. Pravidelne nám do redakcie chodia sťažnosti, že ísť na túto poštu znamená vždy minimálne polhodinu státia v rade.

Ako uviedla vedúca odboru komunikácie M. Macková, na tejto pošte je pre zákazníkov k dispozícii 6 priehradiek, z toho 4 univerzálne, ktoré sú určené na rýchle vybavenie klientov: „V rámci uvedenej pobočky pracuje deväť priehradkových zamestnancov v dvojzmennej prevádzke. Obmedzenia v priehradkách súvisia s prestávkami v práci vyplývajúcimi zo Zákonníka práce.“ Podľa jej slov Slovenská pošta zrealizovala komplexné zmeny v riadení pobočkovej siete s cieľom urýchliť proces vybavovania klientov a zvýšiť komfort zákazníkov, a pravidelne monitoruje obsadenosť priehradiek, pričom na základe výsledkov rieši aj posilnenie priehradkových činností.
Odporúčané články
V nadchádzajúcom týždni budú v Košickom kraji prebiehať plánované odstávky elektriny v zmenšenom rozsahu. Upozorňujeme obyvateľov dotknutých lokalít, aby svoje aktivity prispôsobili dočasnému prerušeniu dodávky.
Mesto ponúka svojim dlžníkom zbaviť sa dlhov, pričom do konca roka okrem dlžnej sumy zaplatia pokutu iba 5 eur. V priebehu tohto roka prišlo s viacerými zmenami týkajúcimi sa daní a miestnych poplatkov. V uplynulých mesiacoch začalo s využívaním moderných technológií, smart riešení a automatizovaným prístupom k databázam z Registra fyzických osôb, ktoré doposiaľ nemalo k dispozícii. Tieto nástroje mu umožnili efektívnejšie identifikovať obyvateľov, ktorí si neplnili svoju povinnosť a vyhýbali sa plateniu miestnych daní a poplatkov.
Prenájom priestorov wellness v košickom Národnom olympijskom centre plaveckých športov (NOCKE), ktorý už nejaký čas vzbudzuje otázky o férovosti a transparentnosti v Košiciach, si všimla aj bratislavská redakcia jedného z popredných slovenských denníkov. Nielenže išlo o investíciu vo výške 20 miliónov eur, ale pozoruhodné je aj to, že prevádzku rozsiahleho wellness centra, ktoré súťažila mestská firma, vyhral mestský poslanec Miroslav Špak. Hoci mesto a jeho správcovská firma Tepelné hospodárstvo (TEHO) tvrdia, že súťaž bola transparentná, Transparency international upozornila na možné etické výhrady spojené s podnikaním voleného zástupcu mesta v mestskom projekte.