Taraba by mal vysvetliť, prečo mu záleží na stoličke pre Matoviča, tvrdí Gröhling

Nezaradený poslanec a predseda strany Život – Národná strana (Život-NS) Tomáš Taraba by mal vysvetliť, prečo mu tak záleží na funkcii ministra financií pre lídra hnutia Obyčajní ľudia a nezávislé osobnosti (OĽaNO) Igora Matoviča. Tvrdí to podpredseda strany Sloboda a Solidarita (SaS) Branislav Gröhling.
Ako ďalej uvádza na sociálnej sieti, líder hnutia je problémom Slovenska a „znamená nemožnosť pokojného vládnutia. Taraba hovorí, že SaS musí dať verejnú záruku, že podporíme predčasné voľby.” Gröhling zároveň všetkých ubezpečil, že SaS s nikým nevyjednáva a o odvolaní Matoviča z funkcie ministra financií nemusí s nikým rokovať.
„Namiesto toho, aby bol odvolaný, počúvame rôzne podmienky, za ktorých by ho opozícia odvolala. Každému súdnemu poslancovi by malo byť jasné, prečo by mal byť Igor Matovič odvolaný,” napísal podpredseda SaS. Gröhling taktiež tvrdí, že „ak to zlyháva na hlasoch Štefana Kuffu a Filipa Kuffu (obaja Život-NS) či Tarabu, ktorí sa do parlamentu dostali na kandidátke strany Kotlebovci – Ľudová strana Naše Slovensko (ĽSNS), je na mieste sa pýtať, prečo a za čo nechcú poslanci zo strany Život-NS odvolať Matoviča. Podpredseda SaS upozorňuje na existujúcu šancu, že líder OĽaNO ostane ministrom „len vďaka Tarabovi. Bude to hanba pre celú koalíciu, ktorá takto bude verejne závislá od exkotlebovcov.”
Zdroj: (SITA, DSe, vr)
Odporúčané články

Zmodernizovaná električková trať na sídlisko Nad jazerom, nákup 10 nových električiek spolu s modernizáciou ďalších deviatich, 41 nových elektrobusov a CNG autobusov, nové depá pre električky a elektrobusy, ďalších 13 zmodernizovaných autobusových zastávok spolu s elektronickými informačnými tabuľami s online odchodmi spojov.

Univerzitná nemocnica L. Pasteura (UNLP) Košice ako prvá na Slovensku zaviedla modernú a mimoriadne šetrnú metódu liečby myómov a adenomyózy pomocou rádiofrekvenčnej ablácie. Gynekologicko–pôrodnícke oddelenie sa vďaka tomu stalo prvým certifikovaným pracoviskom tohto typu nielen na Slovensku, ale aj v rámci krajín V4, a zároveň školiacim centrom pre ďalších odborníkov.

Národná diaľničná spoločnosť (NDS) ukončila práce na napájaní vetiev pri výstavbe obchvatu Košíc. Práce na napojení na už existujúce vetvy sa začali počas uplynulého víkendu, pričom bolo nevyhnutné úplne uzatvoriť pravý jazdný pás R4 pri križovatke Kechnec (smer Milhosť – Košice). V súčasnosti je už doprava v danom úseku bez obmedzení.