Cez e-služby informácie ihneď
Východoslovenská vodárenská spoločnosť, a. s. (VVS) pristúpila k modernizácii poskytovania služieb zákazníkom.
Prečo sa rozhodli pre tento krok a v čom sú nové moderné e-služby vodárne pre klientov pohodlnejšie a prehľadnejšie? Vysvetľuje ekonomická riaditeľka spoločnosti a členka predstavenstva VVS Ing. Anita Gašparíková.

Prečo VVS zmodernizovala poskytovanie služieb klientom práve teraz?
Pripravovali sme sa na tento krok už pár mesiacov. Redizajn e-služieb bol súčasťou projektu modernizácie našich ekonomicko-informačných softvérov, aby sme mohli priniesť aj pohodlné a praktické online služby klientom. Na základe našich prieskumov, je toto oblasť, ktorú zákazníci preferujú, ktorú budú najviac používať a vyhľadávať aj v budúcnosti.
Každý klient si môže cez počítač alebo aj mobil e-služby vodárne kedykoľvek zaviesť?
Áno. Paradoxne, nastala zložitá situácia spôsobená pandémiou koronavírusu. Naše vodárenské zákaznícke centrá sú zatvorené až do odvolania a celá komunikácia sa prenáša na call centrum, prípadne do mailovej komunikácie. Mnohé informácie si pri novej e-službe môžu pritom vyhľadať odberatelia pohodlne sami, bez stresu. Takže sa aj v tomto zložitom čase vedia bez problémov, rýchlo a z domáceho počítača dostať k informáciám cez e-služby vodárne.
Čo všetko sa zákazník dozvie, ak bude využívať e-služby vodárne?
V prvom rade získa prístup ku svojim informáciám. A tiež informácie o odbernom mieste, o faktúrach resp. iných obchodných údajoch. Zároveň môže klient cez e-služby vykonávať aj niektoré operácie, napríklad zaplatiť faktúru, zadávať stav vodomeru, vykonať zmenu výšky zálohovej platby. Takisto môže cez e-služby zmeniť alebo zadať kontaktné údaje, napríklad číslo telefónu, e-mailovú adresu a podobne.
