Marketéri, pozor! Košické špičky vám povedia, čo funguje
Niekedy je náročné sa zorientovať v marketingových trendoch. Vybrať správne nástroje, ktoré fungujú, je celkom veda. Košické špičky – online marketingová agentúra Promiseo a mediálny dom KOŠICE:DNES – sa spojili, aby vám odovzdali svoje skúsenosti a znalosti. 19. júna sa v Univerzitnom vedeckom parku Technicom dozviete, ako využiť obsah a sociálne siete vo svoj prospech. Nezabudnite sa na inšpiratívny marketing nalačno zaregistrovať.
Určený je každému, kto sa zaujíma o aktuality marketingového sveta. „Marketing je extrémne rýchlo rozvíjajúca sa oblasť, v ktorej sa ľudia musia neustále vzdelávať, aby nezaostali. A keďže voľný čas je výnimočný a vzácny, aj preto spájame koncept chutných raňajok s krátkou prednáškou a diskusiou. Chceme každému ponúknuť inšpiráciu, ako robiť veci modernejšie, kvalitnejšie a efektívnejšie,“ hovorí CEO marketingovej agentúry Promiseo Peter Šoltés.
Silné spojenie
Záujemcovia sa tak dozvedia množstvo informácií o súčasnom stave online prostredia a marketingových aktivitách. Vďaka kurzu môže ktokoľvek spoznať odpovede na to, prečo sa oplatí prepracovať obsah na Facebooku či Instagrame a ako to využiť vo svoj prospech.
Dozviete sa, ako sa v dnešnej dobe dá pracovať s obsahom, aké sú najnovšie trendy, či aký je rozdiel medzi „píár“ a natívnou reklamou. Vďaka podujatiu môže ktokoľvek spoznať odpovede na to, prečo sa oplatí prepracovať obsah na sociálnych sieťach, a ako to využiť vo svoj prospech. „Denne tvoríme obsah a marketingové kampane pre našich klientov. Sledujeme a vyhodnocujeme ich účinnosť. Vieme teda, čo a ako v Košiciach funguje. Spojenie našich znalostí so znalosťami Promiseo má bezpochyby veľkú hodnotu, ktorú účastníkom podujatia ponúkame,“ povedala CEO mediálneho domu KOŠICE:DNES Alexandra Mihók-Kvietková.
Sociálne siete hýbu svetom
Prezentujúci sú skúsení odborníci z oblasti online, marketingu a tvorby obsahu. Od 9.00 do 10.00 hod. predstaví Juraj Karlík, šéf online mediálneho domu KOŠICE: DNES, dôležitosť obsahu nielen online priestore témou „Contentistheking“. „V dnešnej dobe sa v oblasti marketingu temer denne stretávame s novinkami a trendmi, ktoré ak okamžite nezačneme aplikovať, zaspíme dobu a nemôžeme byť úspešní. Realita je však taká, že množstvo vecí je v marketingu nemenných a na tie netreba zabúdať. Naopak aj na nich je potrebné stavať svoju stratégiu a marketingovú komunikáciu. Jedným z takýchto ‚základných kameňov‘ je aj obsah. A práve na obsah sa dnes, pri tlaku všetkých noviniek, často zabúda. Ako vôbec k obsahu, jeho tvorbe a distribúcii pristupovať a prispievať tak k dosahovaniu konzistentných výsledkov s dlhodobým efektom? Aj to je niečo, čo verím, že si poslucháči z podujatia odnesú,“ povedal J. Karlík.
Po ňom od 10.00 do 11.00 h prídu na rad „Trendy na sociálnych sieťach a na čo sa zamerať“. Marketingový špecialista z košickej agentúry Promiseo Samuel Biroš uvedie návštevníkov kurzu do aktivity a atraktivity sociálnej komunikácie online gigantov, ako je Instagram alebo Facebook. „Sociálne siete v súčasnosti hýbu svetom. Je to ideálne miesto na komunikáciu s koncovým zákazníkom, na budovanie značky alebo na priamy predaj. Dôležité je vedieť sa na Facebooku a Instagrame zorientovať, prispôsobiť sa novým trendom, využiť potenciál týchto kanálov naplno. Myslím si, že tento kurz je ideálnou príležitosťou pre každého, kto chce získať vízie pre kvalitnejšiu prácu so sociálnymi sieťami,“ uviedol Samuel Biroš.
(ML)