Doslova si pijú krv. TOTO sú najzvláštnejšie rodiny sveta

Všetky rodiny majú vlastné spomienky, zvyky či tradície. Niektoré nejedia mäso, iné chodia každú nedeľu do kostola. Všetky majú niečo, čím sa odlišujú od tých ostatných, hoci len v malej miere. Tieto rodiny sa však odlišujú veľmi a často sa stretávajú s tým, že im ich životný štýl ľudia ani neveria.
Lia a Aro
Lia a Aro vyzerajú na prvý pohľad ako obyčajný pár. Oni by sa však nazvali párom či rodinou upírov. Nielenže sa ako upíri obliekajú, pijú si navzájom krv. Krv pijú každý týždeň a Lia tvrdí, že bez nej sa cíti slabá. Pár sa navyše vyjadril, že Aro bol upírom prvý a následne po niekoľkých mesiacoch chodenia sa rozhodol premeniť Liu, aby bola ako on.
Táto rodina upírov dokonca tvrdí, že práve vďaka pitiu krvi spolu ostanú naveky.
Rodina Zlatovlások
Rodina dostala pomenovanie podľa rozprávky Zlatovláska – princeznej, ktorá mala tak dlhé vlasy, že ich mohla zhodiť z veže, aby po nich jej princ vyšplhal. Mama Terry drží svetový rekord za najdlhšie vlasy na svete. Jej vlasy siahajú až po zem a rovnaký zvyk si vybudovali aj jej tri dcéry. Tie tiež získali rôzne ocenenia v súťažiach, ktoré sa týkajú vlasov.
Marshallovci
Rodina Marshallovcov je známa vďaka ich implantátom. Mama Shantel a jej dcéry si všetky dali spraviť veľké prsia. Jedinou z rodiny, ktorá táto trend nepodporila, je dcéra Britney. Jej sestry však neváhali a v momente, keď dovŕšili vek 18 rokov, podstúpili plastiku. Rodina pochádza z Británie.

Ďalšie rodiny nájdete na druhej strane.
Odporúčané články

Dovolenková sezóna je v plnom prúde, no okrem zážitkov a suvenírov si z dovolenky môžeme priniesť aj nebezpečné parazity, ktoré spôsobujú vážne zdravotné komplikácie. Nedávny tragický prípad 11-ročného chlapca, ktorý sa na Slovensku nakazil nebezpečnou amébou, pripomína, že parazitné ochorenia nie sú problémom len v exotických destináciách.

Pred blížiacimi sa festivalmi sa opakovane na inzertných portáloch a sociálnych sieťach objavujú falošní predajcovia a podvodníci, ktorí ponúkajú vstupenky často za výrazne nižšiu cenu. NBÚ preto upozorňuje verejnosť, aby bola obozretná pri nákupe lístkov mimo oficiálnych predajných kanálov.

Čím viac času trávime na sociálnych sieťach, tým častejšie prežívame úzkosť, keď ich nemáme k dispozícii. Skúsenosť s týmto pocitom má viac ako polovica populácie Slovenska. Úzkosť bez prístupu na sociálne siete častejšie pociťujú najmä tí, ktorí sa zvyknú porovnávať s inými používateľmi na základe obsahu, ktorý sledujú.