V pondelok sa na Slovensku začína Národný týždeň manželstva
Od pondelka sa na Slovensku začína Národný týždeň manželstva. Podľa koordinátora podujatia Vladimíra Sochora, „sviatok manželstva zdôrazňuje myšlienku, že dobrý vzťah medzi dvomi takými rozdielnymi bytosťami, ako sú muž a žena, sa nevytvorí sám, vyžaduje si pozornosť, nemálo úsilia – skrátka potrebuje systematickú údržbu“.
Zároveň podľa slov Sochora „nabáda a povzbudzuje k občerstveniu či obnovovaniu blízkosti“. Prináša podnety, tipy aj praktické príležitosti pre manželov zastaviť sa, úprimne a čestne sa pozrieť, v akom stave sa ich vzťah nachádza a ak treba, urobiť prvé kroky k náprave. Hlavnou myšlienkou aktuálneho ročníka je „Hráme spolu“ a dôraz sa kladie najmä na blízkosť, priateľstvo a spoluprácu.
[ad][/ad]Podpora aj od Kuzminovej
Národný týždeň manželstva bude prebiehať do nedele 17. februára. Jeho deviaty ročník podporila aj biatlonistka Anastasia Kuzminová. „Ako športovkyňa viem, čo to znamená, keď tím naozaj dobre funguje. A aj v manželstve je tímová spolupráca naozaj dôležitá, bez dôvery a vzájomnej podpory by to bolo veľmi ťažké. Preto sa mi páči myšlienka Národného týždňa manželstva,“ povedala Kuzminová.
Počas týždňa sa uskutoční viacero sprievodných podujatí. Jedným z nich je Duet kaviarní, počas ktorého sa páry môžu viac spoznať pri hre Duet. Ďalším podujatím je spoločensko – vzdelávací program na 15 miestach po celom Slovensku od Bratislavy až po Sninu, nazvaný Duet tour.
(TASR, SŠ)
[ad2][/ad2]Odporúčané články

Jemné tvarohové palacinky s ovocím a šľahačkou sú dokonalým spojením klasiky a sviežosti. Tento nadčasový dezert či sladký obed spája tenké palacinky plnené jemne oslazeným tvarohom s teplým ovocným prelivom z lesného ovocia. Doplnené šľahačkou ponúkajú harmóniu chutí, ktorú ocení každá generácia.

Spomienka na školskú jedáleň alebo sladký pôžitok z detstva? Nadýchané mini buchtičky z jemného kysnutého cesta, upečené dozlatista a zaliate hustým vanilkovým krémom, si zamiluje celá rodina. Stačí niekoľko poctivých surovín, trocha trpezlivosti a výsledok stojí za to.

Výskum Fakulty masmediálnej komunikácie UCM v Trnave ukázal, že Generácia Z má problém rozpoznať politickú reklamu, nerozlišuje medzi názorom, informáciou a manipuláciou a nevie, čo je dezinformácia.