Žltý štetec pred Tabačkou púta pozornosť
Kultúrne centrum stavilo pri propagovaní prevádzky na kreativitu. Guerilla marketing na Slovensku nie je ešte veľmi známy.
Tabačka Kulturfabrik mala od rekonštrukcie budovy v roku 2015 dlhodobo problém s ich vonkajším označením prevádzky. Keďže ide o pamiatkovo chránenú budovu, v ktorej v minulosti sídlila tabaková továreň, na fasádu si nemohli osadiť hocijakú reklamu.
Pamiatkovým úradom tak neprešlo viacero návrhov. Situáciu nakoniec vyriešili kreatívne a k spokojnosti všetkých strán.
„Stavili sme na formu guerilla marketing, prostredníctvom ktorého sa pridáva dočasný prvok do už existujúceho mestského prostredia,“ uviedla PR manžérka Tabačky Kulturfabrik Barbara Denciová.
[ad][/ad]V tomto prípade ide o štetec namočený do žltej farby ťahajúci za sebou čiaru. Vedľa neho sa nachádza kvázi čierna plechovka (sud), z ktorej vyteká žltá farba. Podľa Denciovej tento nápad prešiel pamiatkarmi a aj Dopravným podnikom mesta Košice, ktorý umožnil natrieť stĺpy trolejbusového vedenia.
Nápad zrealizovala marketingová agentúra, ktorá je partnerom Tabačky. Ak sa chcú noví návštevníci dostať do Tabačky, stačí, ak budú nasledovať žltú čiaru.
[ad2][/ad2]Odporúčané články
Tento recept ponúka chutný a zdravý spôsob, ako pripraviť papriky so sviežou plnkou z bulguru, fety a aromatických byliniek. Skvelá voľba pre ľahší obed alebo večeru.
Bryndza, slovenský národný poklad, sa stáva čoraz obľúbenejšou súčasťou modernej kuchyne. Recept na plnené šampiňóny s bryndzovým krémom a pažítkou predstavuje chutné spojenie tradičných chutí a jednoduchého, no elegantného občerstvenia, ktoré sa hodí na každú príležitosť.
Jahňacie ragú je jedlom, ktoré zaručene poteší chuťové poháriky každého gurmána. S jemne duseným mäsom, aromatickými bylinkami a bohatou omáčkou z červeného vína sa toto jedlo stáva ideálnou voľbou na slávnostný obed či večeru. Prinášame vám osvedčený recept, ktorý premení obyčajný deň na kulinársky zážitok.