HC Košice predstavil novú webovú stránku
Pred aktuálnou sezónou avizoval najúspešnejší klub slovenskej hokejovej histórie zmeny. Mali by pomôcť zatraktívniť hokej pre Košičanov. Ness KDC, hlavný IT partner klubu, pomohol s marketingom a vývojom digitálnych komunikačných kanálov.
Prvá zmena sa týka nového webu HC Košice. „Stránka bola vytvorená úplne od základov podľa údajov analytiky a historických dát. Jej dizajn sme ušili na mieru. Zobrazovanie obsahu sa prispôsobuje rozlíšeniu rôznych zariadení vrátane smartfónov. Aktualizáciu hráčskych a tímových štatistík A-mužstva sme zautomatizovali vďaka dátam z externej stránky,“ vyjadril sa Stanislav Mucha, PR & Marketing Director Ness KDC.
Podobným spôsobom by chceli spropagovať aj výsledky a dianie v mládežníckych súťažiach, k tomu však potrebujú dáta a štatistiky zo stránky Slovenského zväzu ľadového hokeja. „Verím, že nám v tomto SZĽH vyjde v ústrety, poskytne nám prístupy a my tak budeme môcť vytvoriť kvalitný prehľad o všetkých mládežníckych tímoch HC Košice na ich webe,“ dodáva.
Prvú verziu doplnia o ďalší obsah na základe údajov z analytiky a spätnej väzby fanúšikov.
Pomoc s Facebookom
Webstránka nie je jediným projektom, v ktorom Ness KDC klubu pomáha. „Začali sme optimalizovať aj efektivitu komunikácie na ich Facebooku. Podieľame sa i na vytváraní samotného obsahu,“ vyjadril sa S. Mucha.
Zmeny fanúšikov potešia. Získajú možnosť týždenne odoberať e-mailové novinky. „V blízkej budúcnosti bude zverejnená aktualizácia mobilnej aplikácie. Doplníme ju o prvky gamifikácie a interaktivity,“ pokračuje.
Pomoc vývojárov
Tímový duch partnerstva je v Ness KDC badateľný aj v skupine participujúcich vývojárov. Myšlienku podporil Marek Uhrín, CEO Ness KDC: „V Nesse vznikol tím dobrovoľníkov, ktorí tvrdo pracujú na jednotlivých častiach projektu. Súdržnosť cítiť na pracovných mítingoch, ale aj v Skyboxe, kde sa na každom zápase stretávame“.
Vývoj prebieha pod taktovkou skúsených expertov zo svetových projektov v oblasti športu, zábavy a médií. „Urobíme všetko pre to, aby sme HC Košice vybudovali špičkové prostredie pre moderný digitálny marketing a pomohli tak nášmu tímu získať titul víťaza Extraligy!“ podporil myšlienku Uhrín.
Dôležití sú fanúšikovia
Čo na to zástupcovia klubu? „Sezóna je v plnom prúde a tím sa zlepšuje od zápasu k zápasu. Je plusom, že v oblasti marketingu zavádzame rôzne novinky a sme vďační Ness KDC za ich podporu. Verím, že sa k ľuďom a subjektom, ktoré nám v rôznych formách pomáhajú, pridajú nielen ďalší partneri a sponzori, ale aj širšie masy fanúšikov,“ vyjadril sa Rastislav Rusič, konateľ HC Košice, s.r.o.
„S príchodom Ness do rodiny HC Košice prišli najmodernejšie IT-technológie a najnovšie poznatky o ich účinnosti a spôsoboch využitia. Pri nábehoch na nové produkty od Nessu sa riadne potíme, ale veríme im. Som si istý, že to ocenia i naši priaznivci. O ich spokojnosť a vášeň pre hokej nám predovšetkým ide,“ povedal Vojtech Petty, manažér HC Košice.
Okrem využívania novej webstránky sa fanúšikovia môžu tešiť z viacerých pozitív. Medzi ne patria permanentky na splátky, zľavnené rodinné balíčky, rozšírená bufetová ponuka či zrenovovaný fanshop. Prestávky vyplnili trestné strieľania mladých nádejí a na Facebooku si priaznivci HC Košice môžu každý týždeň zahrať o 10 vstupeniek.
(SZ)
Odporúčané články
V semifinálovej sérii medzi Košicami a Spišskou Novou pred štvrtým zápasom platilo, že uspel tím, ktorý hral na domácom ľade. Košičania nenechali nič na náhodu a výhodu domáceho ľadu po výhre 4:2 využili na vyrovnanie série na 2:2.
Semifinálová séria potrebovala vylúštiť meno druhého postupujúceho z dvojice Košice – Spišská Nová Ves. Rozhodujúci siedmy duel už víťaza série priniesť musel a tým sa stali hokejisti Spišskej Novej Vsi. Pre obhajcu titulu sa sezóna končí pred bránami finále.
Hokejová Tipos extraliga spoznala svojho prvého finalistu, ktorým sa stali hokejisti Nitry. Príležitosť vytvoriť finálový pár s corgoňmi mala Spišská Nová Ves, ktorá v Steel Aréne nastúpila s mečbalom, ten ale oceliari odvrátili výhrou 4:1 a vynútili si rozhodujúci siedmy duel.