HC Košice predstavil novú webovú stránku
Pred aktuálnou sezónou avizoval najúspešnejší klub slovenskej hokejovej histórie zmeny. Mali by pomôcť zatraktívniť hokej pre Košičanov. Ness KDC, hlavný IT partner klubu, pomohol s marketingom a vývojom digitálnych komunikačných kanálov.
Prvá zmena sa týka nového webu HC Košice. „Stránka bola vytvorená úplne od základov podľa údajov analytiky a historických dát. Jej dizajn sme ušili na mieru. Zobrazovanie obsahu sa prispôsobuje rozlíšeniu rôznych zariadení vrátane smartfónov. Aktualizáciu hráčskych a tímových štatistík A-mužstva sme zautomatizovali vďaka dátam z externej stránky,“ vyjadril sa Stanislav Mucha, PR & Marketing Director Ness KDC.
Podobným spôsobom by chceli spropagovať aj výsledky a dianie v mládežníckych súťažiach, k tomu však potrebujú dáta a štatistiky zo stránky Slovenského zväzu ľadového hokeja. „Verím, že nám v tomto SZĽH vyjde v ústrety, poskytne nám prístupy a my tak budeme môcť vytvoriť kvalitný prehľad o všetkých mládežníckych tímoch HC Košice na ich webe,“ dodáva.
Prvú verziu doplnia o ďalší obsah na základe údajov z analytiky a spätnej väzby fanúšikov.
Pomoc s Facebookom
Webstránka nie je jediným projektom, v ktorom Ness KDC klubu pomáha. „Začali sme optimalizovať aj efektivitu komunikácie na ich Facebooku. Podieľame sa i na vytváraní samotného obsahu,“ vyjadril sa S. Mucha.
Zmeny fanúšikov potešia. Získajú možnosť týždenne odoberať e-mailové novinky. „V blízkej budúcnosti bude zverejnená aktualizácia mobilnej aplikácie. Doplníme ju o prvky gamifikácie a interaktivity,“ pokračuje.
Pomoc vývojárov
Tímový duch partnerstva je v Ness KDC badateľný aj v skupine participujúcich vývojárov. Myšlienku podporil Marek Uhrín, CEO Ness KDC: „V Nesse vznikol tím dobrovoľníkov, ktorí tvrdo pracujú na jednotlivých častiach projektu. Súdržnosť cítiť na pracovných mítingoch, ale aj v Skyboxe, kde sa na každom zápase stretávame“.
Vývoj prebieha pod taktovkou skúsených expertov zo svetových projektov v oblasti športu, zábavy a médií. „Urobíme všetko pre to, aby sme HC Košice vybudovali špičkové prostredie pre moderný digitálny marketing a pomohli tak nášmu tímu získať titul víťaza Extraligy!“ podporil myšlienku Uhrín.
Dôležití sú fanúšikovia
Čo na to zástupcovia klubu? „Sezóna je v plnom prúde a tím sa zlepšuje od zápasu k zápasu. Je plusom, že v oblasti marketingu zavádzame rôzne novinky a sme vďační Ness KDC za ich podporu. Verím, že sa k ľuďom a subjektom, ktoré nám v rôznych formách pomáhajú, pridajú nielen ďalší partneri a sponzori, ale aj širšie masy fanúšikov,“ vyjadril sa Rastislav Rusič, konateľ HC Košice, s.r.o.
„S príchodom Ness do rodiny HC Košice prišli najmodernejšie IT-technológie a najnovšie poznatky o ich účinnosti a spôsoboch využitia. Pri nábehoch na nové produkty od Nessu sa riadne potíme, ale veríme im. Som si istý, že to ocenia i naši priaznivci. O ich spokojnosť a vášeň pre hokej nám predovšetkým ide,“ povedal Vojtech Petty, manažér HC Košice.
Okrem využívania novej webstránky sa fanúšikovia môžu tešiť z viacerých pozitív. Medzi ne patria permanentky na splátky, zľavnené rodinné balíčky, rozšírená bufetová ponuka či zrenovovaný fanshop. Prestávky vyplnili trestné strieľania mladých nádejí a na Facebooku si priaznivci HC Košice môžu každý týždeň zahrať o 10 vstupeniek.
(SZ)