Most v Krásnej neopravujú kvôli počasiu
Most cez Hornád v mestskej časti Krásna je už dlhší čas vo veľmi zlom stave. Mesto ešte v novembri vyhlásilo výzvu na jeho opravu.
Zákazku získala firma OAT z Bratislavy, ktorá podľa zmluvy mala začať so stavebnými prácami do 20 dní od doručenia objednávky. Mesto ju zaslalo 19. novembra.
[ad][/ad]Opravy ešte nezačali
„Spoločnosť OAT po doručení objednávky a zabezpečení všetkých príslušných povolení napr. na čiastočnú uzávierku, či určenie dočasného dopravného značenia, s opravami dilatácií mostného telesa nezačala z dôvodu nevhodných poveternostných podmienok,“ uviedla pre KOŠICE:DNES hovorkyňa mesta Linda Šnajdárová.

Dočasné riešenie
Podľa informácií z magistrátu sa s opravou dilatácií začne až v jarných mesiacoch. „V priebehu budúceho týždňa mesto Košice pre zmiernenie vzniknutej závady dočasne vyplní poškodenú dilatáciu zimnou asfaltovou zmesou Canader mix. Predmetný úsek mostného telesa je označený prenosnými dopravnými značeniami,“ spresnila hovorkyňa.
Reaguje aj starosta
O opravu mosta sa zaujímal aj starosta mestskej časti Peter Tomko. Na sociálnej sieti uviedol, že podľa informácií vedúceho referátu dopravy mesta Košice sa špeciálne stavebné práce môžu vykonávať až pri teplote nad + 8 stupňov Celzia. „V prípade vzniku škody na motorovom vozidle v dôsledku nepriaznivého dopravno-technického stavu cesty je potrebné kontaktovať referát dopravy magistrátu,“ uviedol starosta v statuse.
[ad2][/ad2]Odporúčané články
Už v nasledujúcej letnej sezóne by sa návštevníci Národného olympijského centra plaveckých športov (NOCKE) mohli spúšťať z jeho novej tobagánovej veže. Pre svoje letné osvieženie budú mať na výber 55-metrový turbo alebo pomalší 90-metrový klasický tobogán.
Metropolou východu bežali Mikuláši, pomohli dobrej veci. Nesúťažný, štyri kilometre dlhý charitatívny beh centrom Košíc sa tento rok konal v nedeľu 7. decembra podvečer.
Redakcia KOŠICE: DNES získala exkluzívny rozhovor s mužom, ktorý dlhé roky pracuje na železniciach. Vďaka jeho osobným skúsenostiam a otvorenosti teraz našim čitateľom prinášame komplexný pohľad na problémy, ktoré rušňovodiči musia riešiť denne v stave kumulovanej únavy, pod stresom a často bez pochopenia či pomoci.