Posilnená infolinka NCZI nahradí call centrum ministerstva zdravotníctva

Národné centrum zdravotníckych informácií (NCZI) dostatočne posilnilo kapacity call centra na zvládanie otázok a požiadaviek od občanov a od augusta nahradí koronavírusové call centrum Ministerstva zdravotníctva SR. Ministerstvo koncom októbra 2020 reagovalo na vysokú vyťaženosť informačných liniek o koronavíruse vznikom vlastného call centra. Informoval o tom rezort prostredníctvom tlačovej správy.
Posledným dňom fungovania infolinky ministerstva je 31. júl. Po tomto dátume bude fungovať už len NCZI číslo 02/32 35 30 30. Ľudia môžu telefonovať denne od ôsmej hodiny ráno do šiestej večer, počas víkendov a sviatkov od ôsmej do štvrtej poobede.
Rezort zdravotníctva odporúča využívať na komunikáciu aj mailovú formu. Národné centrum zdravotníckych informácii má na webovej stránke zverejnený kontaktný formulár. Pri otázkach týkajúcich sa platných opatrení možno kontaktovať Úrad verejného zdravotníctva SR na mailovej adrese [email protected].
Zdroj: (SITA, qq;br)
Odporúčané články

Obyvatelia Košíc a okolia už navštevujú novú ambulanciu všeobecných lekárov, otvorenú v centre mesta na Murgašovej 3 neďaleko námestia Osloboditeľov vedľa OC Dargov.

Obyvateľka sídliska Terasa Diana, zverejnila na sociálnej sieti nezvyčajný zážitok z autoservisu. Po jeho návšteve ju zamestnanci telefonicky informovali, že jej auto má poškodenú kabeláž, pričom sa domnievali, že ide o dôsledok činnosti hlodavcov, pravdepodobne kún.

Na Univerzite Pavla Jozefa Šafárika (UPJŠ) v Košiciach zavŕšili tretiu etapu rozsiahlej modernizácie priestorov Právnickej fakulty. Ako informovala hovorkyňa UPJŠ Laura Hoľanová, modernizáciou prešli štyri prednáškové miestnosti v priestoroch fakulty na Kováčskej ulici v Košiciach. Ozrejmila, že cieľom bolo architektonicky a dizajnovo zjednotiť a zmodernizovať interiéry učební.