Posilnená infolinka NCZI nahradí call centrum ministerstva zdravotníctva
Národné centrum zdravotníckych informácií (NCZI) dostatočne posilnilo kapacity call centra na zvládanie otázok a požiadaviek od občanov a od augusta nahradí koronavírusové call centrum Ministerstva zdravotníctva SR. Ministerstvo koncom októbra 2020 reagovalo na vysokú vyťaženosť informačných liniek o koronavíruse vznikom vlastného call centra. Informoval o tom rezort prostredníctvom tlačovej správy.
Posledným dňom fungovania infolinky ministerstva je 31. júl. Po tomto dátume bude fungovať už len NCZI číslo 02/32 35 30 30. Ľudia môžu telefonovať denne od ôsmej hodiny ráno do šiestej večer, počas víkendov a sviatkov od ôsmej do štvrtej poobede.
Rezort zdravotníctva odporúča využívať na komunikáciu aj mailovú formu. Národné centrum zdravotníckych informácii má na webovej stránke zverejnený kontaktný formulár. Pri otázkach týkajúcich sa platných opatrení možno kontaktovať Úrad verejného zdravotníctva SR na mailovej adrese [email protected].
Zdroj: (SITA, qq;br)
Odporúčané články
Dopravný podnik mesta Košice od štvrtka 27. novembra 2025 obnoví štandardnú prevádzku autobusových liniek na Rastislavovej ulici.
Návrh nariadenia vlády Slovenskej republiky, ktorým sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o adresnej energopomoci, vláda v stredu 3. decembra schválila. Ministerstvo hospodárstva SR, ktoré tento návrh pripravilo, uvádza, že cieľom návrhu nariadenia je nielen ustanoviť sumy adresnej energopomoci, ale upraviť všetky potrebné aspekty pre jej úspešné poskytovanie.
Akademická únia v Oxforde (AUO) a Európske obchodné zhromaždenie v Oxforde (Spojené kráľovstvo) je inštitúcia s viac ako 25-ročnými skúsenosťami s oceňovaním vynikajúcich podnikov a lídrov zo 74 krajín.