Posilnená infolinka NCZI nahradí call centrum ministerstva zdravotníctva
Národné centrum zdravotníckych informácií (NCZI) dostatočne posilnilo kapacity call centra na zvládanie otázok a požiadaviek od občanov a od augusta nahradí koronavírusové call centrum Ministerstva zdravotníctva SR. Ministerstvo koncom októbra 2020 reagovalo na vysokú vyťaženosť informačných liniek o koronavíruse vznikom vlastného call centra. Informoval o tom rezort prostredníctvom tlačovej správy.
Posledným dňom fungovania infolinky ministerstva je 31. júl. Po tomto dátume bude fungovať už len NCZI číslo 02/32 35 30 30. Ľudia môžu telefonovať denne od ôsmej hodiny ráno do šiestej večer, počas víkendov a sviatkov od ôsmej do štvrtej poobede.
Rezort zdravotníctva odporúča využívať na komunikáciu aj mailovú formu. Národné centrum zdravotníckych informácii má na webovej stránke zverejnený kontaktný formulár. Pri otázkach týkajúcich sa platných opatrení možno kontaktovať Úrad verejného zdravotníctva SR na mailovej adrese [email protected].
Zdroj: (SITA, qq;br)
Odporúčané články
Všetkých 880 chodníkov v projekte „Adoptuj si chodník a zarábaj“ bolo počas prvých dní tohtoročného piateho ročníka adoptovaných. Mesto Košice tak od včera pridáva nové úseky, čím zvýši počet adoptovateľných chodníkov na viac ako 900.
Posledné oficiálne Mestské zastupiteľstvo v Košiciach v roku 2024 začalo dnes ráno. Poslanci na ňom prerokujú návrh mestského rozpočtu či zvýšenie poplatkov za komunálny odpad.
Vláda schválila návrh zákona o finančnom odškodnení fyzických osôb, ktorým bola v súvislosti s opatreniami počas pandémie COVID-19 spôsobená finančná ujma.