Posilnená infolinka NCZI nahradí call centrum ministerstva zdravotníctva
Národné centrum zdravotníckych informácií (NCZI) dostatočne posilnilo kapacity call centra na zvládanie otázok a požiadaviek od občanov a od augusta nahradí koronavírusové call centrum Ministerstva zdravotníctva SR. Ministerstvo koncom októbra 2020 reagovalo na vysokú vyťaženosť informačných liniek o koronavíruse vznikom vlastného call centra. Informoval o tom rezort prostredníctvom tlačovej správy.
Posledným dňom fungovania infolinky ministerstva je 31. júl. Po tomto dátume bude fungovať už len NCZI číslo 02/32 35 30 30. Ľudia môžu telefonovať denne od ôsmej hodiny ráno do šiestej večer, počas víkendov a sviatkov od ôsmej do štvrtej poobede.
Rezort zdravotníctva odporúča využívať na komunikáciu aj mailovú formu. Národné centrum zdravotníckych informácii má na webovej stránke zverejnený kontaktný formulár. Pri otázkach týkajúcich sa platných opatrení možno kontaktovať Úrad verejného zdravotníctva SR na mailovej adrese [email protected].
Zdroj: (SITA, qq;br)
Odporúčané články
Do začiatku svetového šampionátu v Prahe a Ostrave zostáva 17 dní a reprezentácia vystužuje svoj výber. Generálny manažér Slovenského zväzu ľadového hokeja Miroslav Šatan potvrdil príchod piatich výrazných posíl.
Mesto Košice už niekoľko rokov vykonáva opravy dlažby v centrálnej mestskej zóne. Za posledné štyri roky bolo na tieto práce vynaložených viac ako 2 milióny eur. Okrem bežných poveternostných vplyvov a štandardného opotrebovania je dlažba nadmerne poškodzovaná aj častými prejazdmi nákladných a osobných áut.
Mesto Košice priťahuje svojou unikátnou atmosférou nielen svojich obyvateľov, ale aj návštevníkov z celej krajiny a okolia. Historické ulice starého mesta sú živým plátnom, na ktorom sa miešajú stopy minulosti s pulzujúcim dneškom.