Posilnená infolinka NCZI nahradí call centrum ministerstva zdravotníctva
Národné centrum zdravotníckych informácií (NCZI) dostatočne posilnilo kapacity call centra na zvládanie otázok a požiadaviek od občanov a od augusta nahradí koronavírusové call centrum Ministerstva zdravotníctva SR. Ministerstvo koncom októbra 2020 reagovalo na vysokú vyťaženosť informačných liniek o koronavíruse vznikom vlastného call centra. Informoval o tom rezort prostredníctvom tlačovej správy.
Posledným dňom fungovania infolinky ministerstva je 31. júl. Po tomto dátume bude fungovať už len NCZI číslo 02/32 35 30 30. Ľudia môžu telefonovať denne od ôsmej hodiny ráno do šiestej večer, počas víkendov a sviatkov od ôsmej do štvrtej poobede.
Rezort zdravotníctva odporúča využívať na komunikáciu aj mailovú formu. Národné centrum zdravotníckych informácii má na webovej stránke zverejnený kontaktný formulár. Pri otázkach týkajúcich sa platných opatrení možno kontaktovať Úrad verejného zdravotníctva SR na mailovej adrese [email protected].
Zdroj: (SITA, qq;br)
Odporúčané články
V nadchádzajúcom týždni budú v Košickom kraji prebiehať plánované odstávky elektriny v zmenšenom rozsahu. Upozorňujeme obyvateľov dotknutých lokalít, aby svoje aktivity prispôsobili dočasnému prerušeniu dodávky.
Opravu podjazdu, ktorý nikomu nepatrí a nemá stavebnú dokumentáciu, bol prekážkou pre plynulosť premávky a kompetentní ho nechceli riešiť, zabezpečovalo Občianske združenie Zachráňme podjazd. Ich aktivita bola dobrovoľná a výsledok slúžil všetkým. Keď sa v podjazde pri katastrálnom úrade objavil život v podobe karasov a kačiek, dobrovoľníci nechali odloviť ryby Slovenským rybárskym zväzom, aby bolo všetko v súlade s nariadeniami. V rozhovore so zakladateľom OZ Zachráňme podjazd Viliamom Knapom hovoríme o tom, aké dôležité je nevzdať sa.

