Značkový náhrdelník zmizol z vitríny
V rámci reklamnej súťaže vystavili Klenoty Aurum pri kine Cinemax v Optime značkový náhrdelník. Akcia mala podporiť návštevnosť filmu Debbina 8.
Film Debbina 8 je oddychovou a hviezdne obsadenou komédiou o tom, ako skupina ôsmich žien plánuje krádež cenného náhrdelníka. Sprievodným podujatím bola súťaž s názvom „Ukradni si náhrdelník“ bez kradnutia.
[ad][/ad]Mali ho len odfotiť
Spočívala v tom, že ľudia si mali náhrdelník vo vitríne pred kinom, zabezpečenej kódom a s napodobeninou laserových lúčov, odfotiť a s pomocou aplikácie si ho „zavesiť“ na krk na svojej fotografii. Víťaz fotosúťaže ho mohol získať.
V Košiciach si však v piatok dopoludnia piati deviataci povedali, že zoberú heslo a aj náhrdelník doslova.
[ad2][/ad2]Krádež zaznamenali kamery
„Samozrejme, že náhrdelník sa ešte počas premietania filmu našiel, všetko totiž zaznamenali bezpečnostné kamery,“ povedala nám marketingová manažérka firmy Aurum Lívia Franková. Bol síce mierne poškodený, ale vo firme to vôbec neberú ako tragédiu.
„Pre nás je to marketingová akcia, ktorá dopadla nad očakávanie. Ani nám nezišlo na um, že vďaka nej budú mať Košičania vlastnú Debbinu 8! Podobná vitrína je aj pred kinom Cinemax v Bratislave v centre Bory Mall, ale tam sa na to, aby zobral súťaž doslova, nikto neodvážil. Veci sa už doriešili, všetko je v poriadku na oboch stranách,“ tvrdí L. Franková.
[ad3][/ad3]Odporúčané články
Košice. Mesto s bohatou históriou ukrytou v každom kúte, je domovom významných historických a kultúrnych pamiatok. Ich názov sa vyvinul z pôvodného Cassovia, čo odkazuje na ich hlboké historické korene. Napriek tomu, že Košice sú pevným pilierom slovenskej histórie a kultúry, nedávna anketa na sociálnej sieti nášho portálu KOŠICE: DNES odhalila rôzne názory na možnú zmenu ich mena.
Slovenská hokejová reprezentácia absolvuje v najbližších dňoch prvé dva prípravné duely pred májovými majstrovstvami sveta v Česku. Zverenci kanadského trénera Craiga Ramsayho sa predstavia v Humennom a preveria ich Švajčiari. V Humennom sa slovenská mužská reprezentácia predstaví premiérovo v histórii a obe stretnutia sú už istý čas vypredané.
V mestskej časti Košice – Juh má v budúcnosti vyrásť nové Obchodné centrum Košice (OCKE). Malo by byť druhým najväčším v Košiciach po nákupnom centre Optima. Tieto plány bude realizovať spoločnosť Delta Projektconsult Slovakia.