Značkový náhrdelník zmizol z vitríny
V rámci reklamnej súťaže vystavili Klenoty Aurum pri kine Cinemax v Optime značkový náhrdelník. Akcia mala podporiť návštevnosť filmu Debbina 8.
Film Debbina 8 je oddychovou a hviezdne obsadenou komédiou o tom, ako skupina ôsmich žien plánuje krádež cenného náhrdelníka. Sprievodným podujatím bola súťaž s názvom „Ukradni si náhrdelník“ bez kradnutia.
[ad][/ad]Mali ho len odfotiť
Spočívala v tom, že ľudia si mali náhrdelník vo vitríne pred kinom, zabezpečenej kódom a s napodobeninou laserových lúčov, odfotiť a s pomocou aplikácie si ho „zavesiť“ na krk na svojej fotografii. Víťaz fotosúťaže ho mohol získať.
V Košiciach si však v piatok dopoludnia piati deviataci povedali, že zoberú heslo a aj náhrdelník doslova.
[ad2][/ad2]Krádež zaznamenali kamery
„Samozrejme, že náhrdelník sa ešte počas premietania filmu našiel, všetko totiž zaznamenali bezpečnostné kamery,“ povedala nám marketingová manažérka firmy Aurum Lívia Franková. Bol síce mierne poškodený, ale vo firme to vôbec neberú ako tragédiu.
„Pre nás je to marketingová akcia, ktorá dopadla nad očakávanie. Ani nám nezišlo na um, že vďaka nej budú mať Košičania vlastnú Debbinu 8! Podobná vitrína je aj pred kinom Cinemax v Bratislave v centre Bory Mall, ale tam sa na to, aby zobral súťaž doslova, nikto neodvážil. Veci sa už doriešili, všetko je v poriadku na oboch stranách,“ tvrdí L. Franková.
[ad3][/ad3]Odporúčané články
Svetová zdravotnícka organizácia (WHO) v piatok po prvý raz vo svojej histórii zverejnila smernice zamerané na zlepšenie prevencie, diagnostiky a liečby neplodnosti, ktorá postihuje milióny ľudí na celom svete.
Prenájom priestorov wellness v košickom Národnom olympijskom centre plaveckých športov (NOCKE), ktorý už nejaký čas vzbudzuje otázky o férovosti a transparentnosti v Košiciach, si všimla aj bratislavská redakcia jedného z popredných slovenských denníkov. Nielenže išlo o investíciu vo výške 20 miliónov eur, ale pozoruhodné je aj to, že prevádzku rozsiahleho wellness centra, ktoré súťažila mestská firma, vyhral mestský poslanec Miroslav Špak. Hoci mesto a jeho správcovská firma Tepelné hospodárstvo (TEHO) tvrdia, že súťaž bola transparentná, Transparency international upozornila na možné etické výhrady spojené s podnikaním voleného zástupcu mesta v mestskom projekte.
Polícia vyzýva motoristov, aby mysleli na prezutie zimných pneumatík včas, a takisto, aby mysleli na ďalšie povinnosti, ktoré by mali splniť pred jazdou počas zimného obdobia. Za nesplnenie týchto povinností hrozí vodičom mastná pokuta!


